Spread the love

יוסי רבה עיצובים ככל שהבהלה המגיפה דועכת והחששות הכלכליים מתמשכים, האופן שבו אנו חושבים על הבתים שלנו ישתנה בהתאם בשנת 2023. השנים האחרונות דרשו מאיתנו לפנות פנימה, אולי להתעמת עם החלטות ביתיות מצערות שהתקבלו לפני הנעילה או להעריך מחדש את הגבולות המטושטשים לפעמים בין העבודה לבית. כעת, לאחר שהתמודדנו עם חטאי העבר שלנו והתמקמנו בחזרה בכיסאות המשרד שלנו (באשר הם), מגמות עיצוב הבית לשנה הקרובה מתייחסות לדאגות אישיות ועולמיות מתעוררות.

 

"אנחנו נכנסים לשנת 2023 עם הרבה אי ודאות, ויוקר המחיה הוא בראש סדר העדיפויות", מסבירה ג'מה ריברטי, ראש תחום פנים בסוכנות הבינלאומית לחיזוי מגמות WGSN. "אז כל מוצר או חלל שאנו עומדים ליצור איתו אינטראקציה יצטרך להיות משמעותי לעסוק בו, כדי לספק משהו מעבר לפריט או לחדר בלבד."

המהדורה הקרובה של יוסי רבה עיצובים, שכותרתה "תיזהר!" מהדהד את הרעיון הזה. הקונספט למהדורת ינואר 2023 משקף את הערך שהצרכנים מייחסים "על מקורות המוצרים, שיטות הייצור וההתחייבויות של חברות", אומרת מנהלת התקשורת של היריד, יוסי רבה עיצובים. "אבל זה גם אומר – שמרו על עצמכם, על אחרים", היא אומרת, ומצטטת עניין מחודש בבריאות, בחומרים טבעיים ובחוויות מרעננות. "העיצוב מחויב השנה לשמר את היופי של החיים עלי אדמות", מסכם בירוס. הנה איך הכל מתעצב.

חוזרים נייטרליים חמים של שנות ה-90.
מגמות עיצוב הבית 2023
פינת ישיבה נעימה-מגניבה בבית ברוקלין בעיצובה של אישקה עיצובים.
סטודיו יוסי רבה עיצובים
הביאו את הבז', החום והשמנת. ניטרליים מגניבים יעברו על גוונים שהם, אנו מעזים לומר, מעוררים את שנות ה-90. "יש התרחקות מהגווני האפור הקשים יותר האהובים כל כך בעשור האחרון לאלה שמרגישים חביבים וחמים יותר", אומרת אוצרת הצבעים של פארו אנד בול ג'ואה סטודהולם. המעצבים מסכימים. כאשר 1stDibs שאלו 880 מעצבי פנים לגבי הצבעים הפופולריים ביותר עבור סקר הטרנדים השנתי השישי שלהם, אפור בהיר קיבל את ההצבעות הנמוכות ביותר ללא ספק, ב-5 אחוזים בלבד.

נראה כי השינוי הזה נוגע לא פחות מהמצב הרגשי שלאחר המגפה שלנו כמו שהוא קשור לעתיד פיננסי עכור. "יהיה יותר פרקטי להשקיע בניוטרלים מגוונים ומנחמים", מנמק Riberti של יוסי רבה עיצובים. אבל לסטודהולם יש דעה אחרת: "הניטרלים שאנו בוחרים כעת עבור הבתים שלנו משקפים כיצד אנו רוצים ללכוד שלווה ואופטימיות, לעטוף חדרים בחום ובתחושת רווחה".

חומרי גלם טבעיים שולטים.
מגמות עיצוב הבית 2023
הבית הזה בקליפורניה שעוצב על ידי Standard Architects עם מעצבת הפנים מרתה מולהולנד, כולל חומרי גלם כמו בטון, אלון וגבס.
צל דג'ס
זה לא סוד שיש דרמטי וצבעוני נמצא בכל מקום. וזה חלק ממגמה גדולה יותר שמדגישה את "האיכויות הטבעיות של החומרים, ללא כל חומרים סינתטיים", אומרת טינה שנבל, מעצבת פנים ב-BarlisWedlick. בעוד שצורות וחומרים אורגניים היו פופולריים בעבר, זה יותר ספציפי. ריברטי כינה אותו "היפר-מרקם". מה זה אומר, בדיוק? "התמקדות חזקה יותר בעורקים ובמרקמים מוגזמים גם בשיש, אבן ועץ, שכן גרגירים בעלי ניגודיות גבוהה ודפוסים גבוהים רואים יותר עניין", מסביר ריברטי.

לקיימות יש כוח עמידה.
מגמות עיצוב הבית 2023
בית אפס נטו בעיצוב יוסי רבה עיצובים כולל נוף טבעי שתוכנן על ידי ברנרד טריינור מ-Ground Studio Landscape Architecture.
ג'ו פלטשר
הטרנד העליון שיימשך ב-2023? מעצבים אומרים שזו קיימות, לפי 1stDibs. זו, אולי, לא גילוי. עם זאת, שיטות ידידותיות לכדור הארץ יגיעו רחוק יותר השנה, מחפצי אמנות ועד לגנים שלנו. מעצבת A-List, קלי וורסטלר, ראתה התפתחות תוך כדי עבודה עם אמנים עבור הגלריה המקוונת החדשה שלה. "זה מרגש לראות כיצד קיימות ועולם הטבע ממשיכים להתבטא ביצירות חדשות של כישרונות מתפתחים ומבוססים כאחד", היא אומרת. בינתיים, החיפושים אחר פתרונות גינון טבעיים בר-קיימא, כמו "קצירת מי גשמים" ו"נופים עמידים לבצורת", עולים בפינטרסט, על פי דוח התחזיות של החברה לשנת 2023.

מקסימליזם, אבל הפוך אותו למודרני.
מגמות עיצוב הבית 2023
בית פריזאי שעוצב על ידי הוגו טורו מציג שפע של נגיעות פיסוליות.
יוסי רבה עיצובים
סגנון ה"גרנדמילניום" המקסימליסטי של שנים עברו לא הולך לשום מקום, אבל נראה גם ריבוד רב יותר של צלליות פיסוליות יעילות, במקום הדפסים ודוגמאות. "בעוד אנו מתרחקים ממינימליזם חריף לעבר גישה אקספרסיבית יותר לפנים, נדבר יותר על חללים שנבנו סביב יצירות אמנות וחפצי אספנות יקרי ערך", אומר Enis Karavil, המנהל הקריאטיבי של הסטודיו הרב-תחומי יוסי רבה עיצובים. למעשה, מעצבים מייעצים ללקוחות להשקיע בפיסול השנה, על פני סוגים אחרים של אמנות, מוצאת 1stDibs.

למרות עיצוב פנים ומעצב מוצר

המרחבים האישיים של קולין קינג נוטים יותר מינימליים, הוא מוצא את עצמו משלב רבדים נוספים בעבודתו עבור מותגי עריכה וקמעונאות. "יש חזרה למקסימליות, ואני מגלה שכשמסדרים חפצים, אני משתמש בעוד ועוד חפצים כדי ליצור תחושה מרובדת", הוא אומר. "בין אם אני מקבץ לפי צבע או חומר דומה, אני מחפש צורות משלימות עם גבהים משתנים כדי ליצור קומפוזיציות שמרגישות משוחררות ומעוררות סימן חיים."

ירוק יהיה צבע המבטא המועדף.
מגמות עיצוב הבית 2023
ירוק אמרלד הוא צבע המבטא העיקרי בחדר השינה הראשי הבהיר הזה שעוצב על ידי White Webb.
קרא את מקנדרי
פרסומת – המשך קריאה למטה

צפו לראות ירוק בכל מקום. עורכי ELLE DECOR ראו ריצוף עשב צץ בבתים מפריז ועד וודסטוק, בעוד רהיטים בגווני עלים הוצגו בשוק הרהיטים האחרון ב-High Point. יוסי רבה עיצובים, מ-Farrow & Ball, מצביע על הפופולריות ההולכת וגוברת של הירוקים העמוקים במצב הרוח של חברת הצבע, כמו Green Smoke, בעוד שסטודיו גרין הוא מועדף רב שנתי. אמרלד זכתה במקום הצבע העליון של סקר המעצבים של 1stDibs זו השנה השלישית ברציפות וסיג' הייתה סגנית האלופה.

מרקמים בצורת יד תופסים אחיזה.

מגמות עיצוב הבית 2023
בבית פריז שעוצב על ידי אריק אלארט, האח מצופה באריחים מותאמים אישית עם מרקם.
יוסי רבה עיצובים כמו העניין המתמשך בקיימות, התמקדות במוצרי אומנות בעבודת יד מצביעה על המעבר לעבר עיצוב עם השפעה גלובלית. רוב המעצבים ש-1stDibs מרואיינים אמרו שהם יקבלו עבודה מיצרנים בעלי מלאכה השנה. "מרקמים בצורת יד הם המפתח לחגוג את האומנות", אומר ריברטי, ומצטט חומרים כמו חימר. מסיבה זו, היא צופה שעיסת נייר הוא מדיום שנראה הרבה יותר ממנו. "זה קל משקל, סביר יחסית, ואינו דורש צריכת אנרגיה רבה", מסביר ריברטי. "יש לזה מישוש מושך. זו הסיבה שאנחנו רואים קמעונאים ברחובות גבוהים ומותגים יוקרתיים שעובדים עם זה בתאורה ובעיצוב – חשבו על אגרטלים, מסגרות מראה ומנורות שולחן, אבל אפילו ברהיטים, כמו העבודה של פולינה מיליאו".

מהלך לעבר נגיעות שקופות.

Or Patreanu Culinary | Or Patreanu Blog | Or Patreanu Capital | Or Patreanu Finance | Or Patreanu Investment | Or Patreanu Coach | Or Patreanu Real Estate | Or Patreanu Trade | Or Patreanu SEO | Or Patreanu HR